sobota, 14 kwietnia 2018

Zieleń z brązem


Za oknami coraz więcej zieleni. Niestety, jeśli chodzi o trawniki, przeplata się ona z brązem...

Sąsiedzi zadbali o komfort swoich pupili i nie wyprowadzili ich zbyt daleko od domu. Zatem radosne psiaki zostawiły prezenty dla wszystkich dwunożnych poszukujących szczęścia, o które przecież niełatwo... Jak poradzić sobie z tym problemem? W Dniu Świra Koterskiego można znaleźć pewne wskazówki, ale chyba nie zdecyduję się na aż tak ekstrawaganckie zachowanie. Jestem co prawda polonistą, zdarza mi się uderzyć w skrzynkę, a nawet starannie układać kopczyk kawy na łyżeczce, ale numer z kupą pod oknem nie przejdzie. Nie ma mowy.

Zatem przyglądam się i konstatuję. Na razie nie mam gotowego planu. Ba, nie mam nawet jego zarysu. Ale uważajcie na mnie sąsiedzi - bliżsi i dalsi - czuwam i w kwietniowym słońcu czekam na nowe pomysły. Czuję, że są już blisko.

PSOLUBNY

Pewien pan zakochany w buldogu
puszczał go, a sam stał w sieni progu,
buldog prędki i hoży
prędko się wybuldożył,
taki zwyczaj wszak jest czworonogów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz